Telefoninaised teenisid auhinna

Ida-Tallinna Keskhaigla (ITK) klienditeenindajad Aet Eenpõllu-
Ilme Taevere ja registraator Piret Jürissaar said kolleegidelt
esmakordselt aasta parima teenindaja tiitli.

Tänavu valisid ITK töötajad esimest aastat endi hulgast aasta parimat teenindajat. ITK turundusjuht Andra Altoa põhjendas ühe tiitli asemel kolme väljaandmist sellega- et haigla soovis sellega teenindaja ametit enam väärtustada. Eri kategooriaid ei olnud ning ei toodud ka paremate järjestust välja.

Klienditeenindajate ja registraatoritena töötab Ida-Tallinna keskhaiglas üle 50 inimese - nad on hõivatud erinevate polikliinikute registratuurides ja telefoniteeninduse keskuses.

Registraatorid ja klienditeenindajad valisid ise endi seast parimaid- igaüks sai nimetada ühe kolleegi. Rahapreemiad   anti üle ja 2005. aasta paremad klienditeenindajad kuulutati välja 31. märtsil toimunud koosviibimisel.

Möödunud aasta 1. juulil avatud ITK telefonikeskuses töötav Ilme Taevere ütles tunnustuse kohta tagasihoidlikult- et see näitab kolleegide head suhtumist.”Ma ei usu- et ma sellepärast teistest parem peaks olema- oleme erinevad-” sõnas ta.

Telefonikeskuses algab tööpäev kell 7.15 ja lõpeb kell 20. Telefonikeskuse kümme töötajat käivad tööl graafiku alusel- korraga on tööl kaheksa vastajat.

Vahel tuleb klienditeenindajal lühinumbrile 1900 tulevaid kõnesid vastu võtta kuus tundi- enamasti on tööpäev kaheksatunnine. Selle sisse mahuvad muidugi pooletunnine lõuna ja kaks veerandtunnist kohvipausi.

Taevere tunnistas- et kui päev läbi- kõrvaklapid peas- kuulata ja rääkida- siis õhtuks ei taha vahel enam televiisoritki vaadata. Telefonikeskuses võtab üks inimene vastu keskeltläbi 150-200 kõnet päevas.

Erinevalt registratuuris näost näkku patsiendiga suhtlemisest võib telefoni otsas end vabamalt tunda- kuid kuulama peab helistajat ikka tähelepanelikult ja oskama vajadusel inimest rahustada- rääkis Taevere oma tööst. Aga kui helistab ärritunud inimene- kes ei tahagi kuulata- mis talle öelda üritatakse? “Ikkagi tuleb inimene lihtsalt ära kuulata- enne ei saa midagi talle seletama hakata.”

Enne Ida-Tallinna keskhaiglasse tööle tulekut paar aastat tagasi elas Taevere Tartumaal ning tegutses kaubanduse ja turunduse vallas- kus tuli samuti klientidega suhelda.

Telefonikeskuse avamise eel said toonased registraatorid- tänased vastajad psühholoogilist koolitust- kuidas lahendada erinevaid suhtlusolukordi- neile tutvustati Ida-Tallinna keskhaigla süsteemi tervikuna- tehti ekskursioone kõigisse üksustesse- mille kohta nad patsientidele infot jagavad.

Aasta parima teenindaja tiitli said veel Ida-Tallinna keskhaiglas seitse aastat töötanud Aet Eenpõllu ja Ida-Tallinna keskhaiglas kuus kuud töötanud Piret Jürissaar.<br />

<br />  

<strong><u>Parim klienditeenindaja:</u></strong>

<strong>Sobiv kandidaat pidi olema:<br /></strong>* rõõmsa hoiakuga<br /> * kliendikeskne suhtleja<br /> * hea kuulaja<br /> * lahenduste otsija ja pakkuja<br /> * erialaselt informeeritud ja asjatundlik<br /> * töökorralduslikult informeeritud- jagades uut infot ka teistega<br /> * pädev erinevates kliendikontaktides<br /> * edukas ka raske kliendiga suheldes<br /> * hea meeskonnaliige ja tore kolleeg<br /> * oma ametit hindav ja väärtustav<br /> * organisatsiooni väärtustav

<em>Allikas: Ida-Tallinna keskhaigla</em>

Lisa kommentaar

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

JÄLGI MEDITSIINIUUDISEID SOTSIAALMEEDIAS:

RSS

Küsitlus

Valdkonna tööpakkumised

VILJANDI HAIGLA otsib JUHATUSE LIIGET

Tammiste Personalibüroo OÜ

30. juuni 2018

Meditsiini­uudised

12. juuni 2018

Laadi PDF

Meditsiin Fookuses

mai 2018

Laadi PDF

Tervise­uudised

mai 2018

Laadi PDF

Meditsiiniuudiseid ja mu.ee saavad tellida vaid need isikud, kellel on kehtiv retseptikirjutamise õigus. Toimetusel on õigus seda küsida ja kontrollida.