Haigekassa katkestas sotsiaalkampaania

Haigekassa katkestas magusavastase sotsiaalkampaania pärast selle kehvaks tunnistanud eksperdihinnangut.

Haigekassa katkestas magusavastase sotsiaalkampaania pärast selle kehvaks tunnistanud eksperdihinnangut- vahendas BNS Eesti Päevalehte.

Sotsiaalreklaam “Magus ei tee elu magusaks”- milles palju magusat sööv sale paisub paksuks- õhutas ekspertide hinnangul pigem ebaõiglust ja valu kui propageeris tervislikku toitumist. Haigekassa palus pärast eksperdihinnangu teadasaamist 20. veebruaril lõpetada kampaania reklaamide näitamine kõigis telekanalites. Reklaam jõudis eetris olla nädala.

“Nooruk- kes teab- et ülemäärane magusasöömine on väär ja kes seda oma pingete leevendamiseks kasutab- tajub reklaami kui pinget lisavat näpuga näitamist-” ütles haigekassa tellitud sotsiaalreklaami mõjule eksperdihinnangu andnud Tallinna lastehaigla lastepsühhiaater Anne Kleinberg ajalehele. Tema sõnul võib see omakorda süvendada stressikäitumist ja suunata taas magusast lohutust otsima.

Sotsiaalkampaania projektijuht Katrin Remmelkoor Idea AD reklaamifirmast rõhutas- et tegemist oli liigse magusatarbimise vastase kampaaniaga. “Tegime seda lihtsustatult ja selgelt - peenikese inimese teeb liigne magus paksuks-” sõnas Remmelkoor.

Lisa kommentaar

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

JÄLGI MEDITSIINIUUDISEID SOTSIAALMEEDIAS:

RSS

Küsitlus

Valdkonna tööpakkumised

Meditsiini­uudised

9. oktoober 2018

Laadi PDF

Meditsiin Fookuses

september 2018

Laadi PDF

Tervise­uudised

september 2018

Laadi PDF

Meditsiiniuudiseid ja mu.ee saavad tellida vaid need isikud, kellel on kehtiv retseptikirjutamise õigus. Toimetusel on õigus seda küsida ja kontrollida.