13. märts 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Haigekassa katkestas sotsiaalkampaania

Haigekassa katkestas magusavastase sotsiaalkampaania pärast selle kehvaks tunnistanud eksperdihinnangut.

Haigekassa katkestas magusavastase sotsiaalkampaania pärastselle kehvaks tunnistanud eksperdihinnangut- vahendas BNS EestiPäevalehte.

Sotsiaalreklaam “Magus ei tee elu magusaks”- milles paljumagusat sööv sale paisub paksuks- õhutas ekspertide hinnangul pigemebaõiglust ja valu kui propageeris tervislikku toitumist.Haigekassa palus pärast eksperdihinnangu teadasaamist 20.veebruaril lõpetada kampaania reklaamide näitamine kõigistelekanalites. Reklaam jõudis eetris olla nädala.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099