Kampaania "Kala teeb head" on oluliselt tõstnud kala kui tervisliku toiduaine tarbimist

18. detsember- 2006

Eesti Kalaliidu andmetel on reklaamikampaania „ Kala teeb head” oluliselt tõstnud inimeste teadlikkust kalast kui tervislikust toiduainest ja suurendanud oluliselt kala ja kala-toodete müügimahtu.

“Kui võrdleme kala ja kalatoodete müügimahtu eelmise aasta sama perioodiga- on see suurenenud 20 %. Sellelaadne müügi kasv oli meile meeldivaks üllatuseks-” kommenteerib kampaania korraldaja Eesti Kalaliidu tegevdirektor Valdur Noormägi. “Eeldasime küll kalatoodete populaarsuse tõusu- kuid mitte nii kiiresti sellises mahus. See näitab- et inimesed on teadlikumad kala tervislikest omadustest ja leiavad- et kalaroad on head ja maitsvad. Kindlasti on põhjuseks ka inimeste ostujõu kasv- kuid peame reklaamikampaaniat siiski olulisemaks teguriks “ lisab Noormägi.

Eesti Kalaliidu tegevdirektori sõnul on teiseks meeldivaks üllatuseks asjaolu- et inimesed on hakanud arutlema kala kui tervisliku toiduaine üle ning kalasöömine on kujunenud moodsaks trendiks. Samuti on muutumas arusaam- et kala pole kättesaadav ning on kallis.

“Kampaaniamärk „ Kala teeb head” on tarbija poolt omaks võetud. Alates detsembri algusest on Selveri kettides müüdud kampaaniamärgiga pakendatud tooteid ligi 20 000 tk ja aasta lõpuks loodame neid müüa üle 50 000-” kommenteerib reklaamikampaania edukust M.V.Wool omanik Mati Vetevool. “Kala muutub eestlaste seas aina populaarsemaks-” lisab ta.

Augustis käivitunud Eesti Kalaliidu kommunikatsioonikampaania eesmärgiks on tõsta eestlaste teadlikkust kala söömise kasulikkusest ning ärgitada eestlasi kalatooteid rohkem tarbima. Kampaaniat “Kala teeb head!” toetavad Euroopa Liit ja Eesti Riiklik Arengukava. Infot kampaania tegevuste kohta saab interneti koduleheküljelt <a href="http://www.kalateebhead.ee/">http://www.kalateebhead.ee/</a>

Eesti Kalaliit asutati 31. oktoobril 1995. aastal kuueteistkümne Eesti kalatöötlemisettevõtte poolt. Eesti Kalaliidu missiooniks on kodumaise kalanduse kui majandusharu arendamine ning kalatoodangu konkurentsivõime tõstmine sise- ja välisturgudel. Eesti Kalaliit valiti ka selle aasta novembris Põllumajandusministeeriumi parimaks koostööpartneriks. Tunnustuse üheks põhjuseks oli “Kala teeb head” kampaania” läbiviimine.

<br /> LISAINFORMATSIOON:

Valdur Noormägi<br /> Eesti Kalaliidu tegevdirektor<br /> Tel. 5091796<br /><a href="mailto:kalaliit@online.ee">kalaliit@online.ee</a><br /><br /> Egle Loor<br /> Alfa-Omega Communications<br /> Pikk tn 38- Tallinn 10133<br /> phone: +372 6 311 625<br /> fax: +372 6 311 624<br /> mobile: +372 56 906 376<br /><a href="mailto:egle@alfa-omega.ee">egle@alfa-omega.ee</a>

Lisa kommentaar

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

JÄLGI MEDITSIINIUUDISEID SOTSIAALMEEDIAS:

RSS

Küsitlus

Valdkonna tööpakkumised

Meditsiini­uudised

9. oktoober 2018

Laadi PDF

Meditsiin Fookuses

september 2018

Laadi PDF

Tervise­uudised

september 2018

Laadi PDF

Meditsiiniuudiseid ja mu.ee saavad tellida vaid need isikud, kellel on kehtiv retseptikirjutamise õigus. Toimetusel on õigus seda küsida ja kontrollida.