Eesti Kalaliidu andmetel on reklaamikampaania „ Kala teeb head”oluliselt tõstnud inimeste teadlikkust kalast kui tervislikusttoiduainest ja suurendanud oluliselt kala ja kala-toodetemüügimahtu.
“Kui võrdleme kala ja kalatoodete müügimahtu eelmise aasta samaperioodiga- on see suurenenud 20 %. Sellelaadne müügi kasv olimeile meeldivaks üllatuseks-” kommenteerib kampaania korraldajaEesti Kalaliidu tegevdirektor Valdur Noormägi. “Eeldasime küllkalatoodete populaarsuse tõusu- kuid mitte nii kiiresti sellisesmahus. See näitab- et inimesed on teadlikumad kala tervislikestomadustest ja leiavad- et kalaroad on head ja maitsvad. Kindlastion põhjuseks ka inimeste ostujõu kasv- kuid peamereklaamikampaaniat siiski olulisemaks teguriks “ lisabNoormägi.