13. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitse šokeeris sotsiaalreklaamis osalenud ihtüoosihaige peret

Tarbijakaitseamet šokeeris ihtüoosihaigete abistamiseks tänavaile toodud plakatitel oleva Nestor Laasi vanemaid teatega- et postrid nende poja fotodega rikkusid tänavapilti- vahendas Postimees.ee. «Esmapilgul ei osanud kommenteeridagi seda- sest see on ju elu ja ei saa kapis hoida. Et praegusel ajal niimoodi suhtutakse- on väga šokeeriv-» ütles ihtüoosi ehk kalasoomustõbe põdeva lapse isa Aare Laas TV3 «Seitsmestele uudistele». Nestori õde Andra Laas leiab- et reklaami leevenedes kaoks selle algne idee täielikult. «Tarbijakaitseametile meeldiks selline reklaam näiteks- kui võtta Liis Lass ja Ines Karu koos sinna postrile ja siis panna sinna kiri «Mitte kõik ei ole nii ilusad kui meie-» nentis Andra Laas. Lastefondi sotsiaalreklaami kampaaniaga koguti üle poole miljoni krooni- et abistada kõiki 19 Eestis elavat ihtüoosihaiget.
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099