Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tarbijakaitse šokeeris sotsiaalreklaamis osalenud ihtüoosihaige peret
Tarbijakaitseamet šokeeris ihtüoosihaigete abistamiseks
tänavaile toodud plakatitel oleva Nestor Laasi vanemaid teatega- et
postrid nende poja fotodega rikkusid tänavapilti- vahendas
Postimees.ee.
«Esmapilgul ei osanud kommenteeridagi seda- sest see on ju elu ja
ei saa kapis hoida. Et praegusel ajal niimoodi suhtutakse- on väga
šokeeriv-» ütles ihtüoosi ehk kalasoomustõbe põdeva lapse isa Aare
Laas TV3 «Seitsmestele uudistele».
Nestori õde Andra Laas leiab- et reklaami leevenedes kaoks selle
algne idee täielikult. «Tarbijakaitseametile meeldiks selline
reklaam näiteks- kui võtta Liis Lass ja Ines Karu koos sinna
postrile ja siis panna sinna kiri «Mitte kõik ei ole nii ilusad kui
meie-» nentis Andra Laas.
Lastefondi sotsiaalreklaami kampaaniaga koguti üle poole miljoni
krooni- et abistada kõiki 19 Eestis elavat ihtüoosihaiget.