Neli viiendikku häirekeskusesse tehtavatest telefonikõnedest on müra

Ööpäevas tehakse häirekeskuse Elvas
asuvasse Lõuna-Eesti keskusesse 900 kõnet, kuid asjakohase murega pöördumisi on
neist paraku väiksem osa.

Vaid 13 protsenti kõnedest (ligikaudu 150) lõpevad kiirabi visiidiga, meditsiinilist nõustamist tehakse kaheksa protsendi ja päästemeeskonna väljasõit ühe protsendi kõnede korral. Tervelt 78 protsenti kõnedest ei puutu aga üldse häirekeskuse töövaldkonda, kirjutab Sakala.

Kui valekõned gruppidesse jagada, on üks kolmandik neist häirekeskuse Lõuna-Eesti keskuse juhataja asetäitja Urmas Kohu sõnul sellised, mille puhul on inimestel tõesti häda, kuid niisugune, mis ei kuulu häirekeskuse kompetentsi. Teine kolmandik peab hädaabinumbrit infotelefoniks ja viimane kolmandik on need, kes tahavad end tasuta numbril välja elada.

«Meie õnnetuseks on see suhe Soome või Rootsi omaga vastupidine. Neis riikides on 80 protsenti vajalikud kõned ja 20 protsenti müra,» tõi Kohu võrdluse.

Lisa kommentaar

  • Triinu Laan

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

JÄLGI MEDITSIINIUUDISEID SOTSIAALMEEDIAS:

RSS

Seotud lood

Küsitlus

Valdkonna tööpakkumised

LOOTE ULTRAHELISKRIINING OÜ otsib MEDITSIINIÕDE

Loote Ultraheliskriining OÜ

31. juuli 2018

SA IDA-VIRU KESKHAIGLA otsib kolme juhatuse liiget

Ida-Viru Keskhaigla

15. august 2018

Meditsiini­uudised

12. juuni 2018

Laadi PDF

Meditsiin Fookuses

mai 2018

Laadi PDF

Tervise­uudised

juuni 2018

Laadi PDF

Meditsiiniuudiseid ja mu.ee saavad tellida vaid need isikud, kellel on kehtiv retseptikirjutamise õigus. Toimetusel on õigus seda küsida ja kontrollida.