Häirekeskuse nõunik Erik Vellermann ütles, et kui mujal Eestis on nõuandetelefon 1220 ja infotelefon 1524 üsna nõutud, siis Ida-Virumaa kohta seda öelda ei saa. Häirekeskus saab ainuüksi Virumaalt ööpäevas umbes 850 kõnet, millest põhiosa on meditsiinilise suunitlusega, vahendas Põhjarannik.
Ida-Virumaa kiirabi juht Arnold Persidski arvas, et perearsti nõuandetelefon on loomulikult hea ja ideaalis peaks see kiirabi tööd vähendama, kuid praegune süsteem vajab veel täiustamist. Persidski sõnul on probleem selles, et kusagil Tallinnas infotelefonil valves istuv perearst ei tunne mõne Ida-Virumaal maalt helistava inimese haiguslugu. Seepärast ei pruugi maainimene seda meedikut usaldada. Tal on lihtsam kutsuda välja kiirabi, mille meedik kohapeal haige seisundi kindlaks teeb.