Autor: Katre Pilvinski • 12. detsember 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. 35% lapsevanemaist lubab end kampaania tulemusel parandada
Lõppenud kampaania "Sina oled eeskuju!"
mõju uuring näitas, et 35% lapsevanematest kavatseb muuta oma suhtumist ehk olla
parem eeskuju oma lapsele.
Novembri lõpus viidi läbi uuring, et teada saada kuidas mõjutas 2008. aasta sügisel toimunud sotsiaalkampaania "Sina oled eeskuju" lapsevanemaid, teatas sotsiaalministeerium.
Kolm lapsevanemat neljast ehk 75,8% pani kampaaniat tähele. Kampaania sõnumit tajuti hästi - 70% vanematest pidas sõnumiks eelkõige eeskuju andmist vanemalt lapsele. Lisaks sõnumile jäid küsitletutele meelde kampaania välimeedia plakatid – pooliku näoga vanem ja laps.