Sel nädalal tõstatunud käsimüügiravimite kauplustesse lubamise temaatika on apteegikettide omanike ja ravimitootjate vahel 36 miljoni euro nimel käivitanud PR-sõja. Äripäev näitab, kuidas kaks huvigruppi üritavad avalikkust endale soodsas suunas mõjutada.
Suhtekorraldaja Aive Hiiepuu seisab rahvusraamatukogu nurgasaalis, suunates rahvast kohvile ja istet leidma: "Kaks minutit veel ja siis stardime." Üritus, millega siin kohe starditakse, on käsimüügiravimite vabamüüki lubamise uuringu esitlus. Aga mitte ainult. See on ka Ravimitootjate Liidu katse lükata käima avalik diskussioon käsimüügiravimite üle. Ja see on omamoodi tõehetk suhtekorraldaja Aive Hiiepuule, kelle kliendiks on needsamad ravimitootjad.