Juba jälle on käima läinud ulatuslik kampaania «Ravimid poodi». Eelmisest kampaaniast on möödunud kaks aastat. Toona selgus aruteludest kiiresti, et see mõte on arutu ja ohtlik. Nagu eelmisel korral, on ka seekordse kampaania algatajaks Eesti Ravimitootjate Liit. Nad on eestkõnelejateks valinud konkurentsiameti, kaupmeeste liidu ning veel mõned asjast huvitatud pooled, nagu postkontorid ja tanklaketid.
Meile, apteekritele, meeldiks, kui tootjatel oleks julgust välja öelda, et kampaania põhjuseks on probleemid turuhõivega ja sellega seonduvalt raha. Halenaljakas on kuulata ja vaadata erinevates meediakanalites väljendatud muret ravimite halva kättesaadavuse pärast maal ja, oh imet, ka linnas. Kahjuks kõlab see nagu üleskutse: sööge rohkem ravimeid!