Autor: Merike Kungla • 23. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtlusprobleem võib lõppeda kaebusega

Kaebused arstide vastu tekivad kõige sagedamini emotsionaalsel pinnal, kui patsiendile tundub, et arst on olnud tema suhtes hoolimatu või osavõtmatu. Probleeme tekib ka siis, kui osapooltel on erinev arusaam tervishoiuteenuse olemusest.

Eesti Patsientide Esindusühingu (EPE) infojuht Anne Veskimeister rääkis novembris toimunud Meditsiiniuudiste pärastlõunaseminaril "Raske patsient", et patsient pöördub nende poole sageli, kui talle on tundunud, et arst tahab vaid linnukest kirja ja temast kiiresti lahti saada.

"Näiteks ei tehta vajalikke uuringuid ega anta saatekirja eriarstile," rääkis Veskimeister. "Kui patsient tunneb, et see, mis temast edasi saab, ei huvita tegelikult kedagi."

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099