Autor: Siret Trull • 29. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. E-kaubandus on vallutanud kõik kaubandussektorid
Kui varasematel aastatel oli e-kaubandus tugev näiteks raamatute, elektroonika ning reiside valdkonnas, siis uuringufirma Gfk globaalse online-kaubanduse direktori Andrew Phippsi sõnul on see vallutanud kõik kaubandussektorid, kirjutab Äripäev.
Andrew Phipps on uuringufirma GfK globaalse online-kaubanduse direktor (London, UK). Enne GfK-sse tööle asumist aitas Phipps käivitada legendaarse Briti kaubamaja Harrods e-poodi.
Teie igapäevatöö on kaubanduse trendide uurimine. Mis on 2014.a. sügisel Teie jaoks kõige huvitavam/üllatavam areng?