Autor: Violetta Riidas • 19. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ingerainen: kui inimesel on mure, tahab ta helistada
Eesti Perearstide Liidu esinaine Diana Ingerainen.
Foto: Raul Mee/ÄP
Kuigi viimastel aastatel on nii Eesti kui ka maailmas kulutatud suur hulk raha n-ö netiarsti teenuse arendamiseks, siis tegelikult inimesed neti teel end ravida ei taha. Perearsti seltsi juht Diana Ingerainen käis aga välja idee, mis patsiente rõõmustab, kuid meedikuid võib esialgu jahmatada.
«Eesti ei tohiks eirata maailma kogemust, mis näitab, et kui inimesel on mure, siis ta tahab helistada,» rääkis perearstide seltsi juht Diana Ingerainen erialaseltsi konverentsil, kirjutas Postimees Tervis.Ta tõi näiteks Suurbritannia, kus kulutati suur summa e-perearstikeskuse loomiseks. «See on suurepärane tööriist, aga kogu see raha ei ole absoluutselt mõjutanud perearstide töökoormust, sest mures inimesed tahavad helistada. See lihtsalt on nii,» rääkis perearst.