Autor: Violetta Riidas • 22. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Vaatamata nurinale soovitaks patsient PERHi ka oma lähedastele
Mustamäel asuv PERHi linnaku peamaja.
Foto: Põhja-Eesti Regionaalhaigla
Regionaalhaigla kvaliteediteenistuse juhataja Marina Kaarna võtab blogis kokku 2016. aasta ambulatoorsete patsientide rahulolu uuringu tulemused.
Iga tervishoiuasutuse jaoks on oluline välja selgitada patsientide arvamus tervishoiuteenuse osutamise kohta ning leida lahendused, kuidas vältida patsientide rahulolematust ja suurendada rahulolu, kirjutas Regionaalhaigla kvaliteediteenistuse juhataja Marina Kaarna haigla blogis.