Autor: Mirjam Esperk • 2. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ravimiamet: klienditeenindaja ei saa asendada erialaspetsialisti
Terve Pere apteegi juhatuse liige Kadri Ulla.
Foto: Apotheka
Ravimiamet ei ole ära keelanud nn. videonõustamist, vaid kohustame ettevõtjat tagama apteegi lahtioleku aegadel proviisori või farmatseudi kohaloleku, kirjutab ravimiameti peadirektori asetäitja Katrin Kiisk vastuses Terve Pere Apteek OÜ teatele.
"Klienditeenindaja ei saa asendada kvalifitseeritud erialaspetsialisti," selgitas ravimiameti peadirektori asetäitja Katrin Kiisk.