Kadri Ulla: me ei asendanud apteekrit klienditeenindajaga

Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla.
Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla.

Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla selgitas, et uudne lahendus ei võimaldanud klienditeenindajatel tehniliselt ravimeid ostukorvi lisada.

"Ravimiameti väide, nagu me oleks selle lahendusega asendanud apteekri klienditeenindajaga, on täiesti vale. Klienditeenindajal puudus tehniliselt võimalus ravimeid ise ostukorvi lisada või neid sealt eemaldada, samuti oli välistatud vale ravimi ostukorvi lisamine - süsteem ei lasknud sellel juhtuda," selgitas Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla. 

Tema sõnul olid kõik apteegiteenuse osutamisega kaasnevad etapid läbi viidud apteekri poolt, klienditeenindaja ülesanne oli ainult võtta riiulist ravim, asetada see veebikaamera alla apteekrile kontrollimiseks ning pärast patsiendilt raha vastu võtta.

Ka vale ravimi müümine oli tehniliselt täiesti välistatud.

Terve Pere Apteek andis eile teada, et ravimiamet keelas neil uuendusliku, videosilla vahendusel nõustamise.

Ravimiamet rõhutas enda vastuses, et videosilla vahendusel nõustamist nad ära keelanud ei ole, kuid apteegis ei saa klienditeenindaja asendada erialaspetsialiste.

Lisa kommentaar

JÄLGI MEDITSIINIUUDISEID SOTSIAALMEEDIAS:

RSS

Seotud lood

Küsitlus

Kas Rain Laane on haigekassa juhiks hea valik?

  • Jah
    70% (23)
    70% (23)
  • Ei
    30% (10)
    30% (10)

Vastanuid: 33

Valdkonna tööpakkumised

Meditsiini­uudised

10. oktoober 2017

Laadi PDF

Meditsiin Fookuses

september 2017

Laadi PDF

Tervise­uudised

september 2017

Laadi PDF

Meditsiiniuudiseid ja mu.ee saavad tellida vaid need isikud, kellel on kehtiv retseptikirjutamise õigus. Toimetusel on õigus seda küsida ja kontrollida.