Autor: Siret Trull • 23. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ravimireklaami Eesti eripärad

Roche Eesti OÜ tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi
Foto: Andras Kralla
Mis on kaudne ravimireklaam ja millised on selle piirid? See on koht, kust arutelu ravimireklaami üle jätkata, leiab Roche Eesti OÜ tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi.

Järgin Meditsiiniuudiste üleskutset mõelda kaasa ja arutleda ravimireklaami ja ravimite kohta jagatava teabe osas. Arvamust on avaldanud nii vandeadvokaat Katri Paas-Mohando kui ka ravimiameti meditsiininõunik, Tartu Ülikooli Kliinikumi arst-õppejõud, aga ka ravimikomisjoni esimees, Euroopa ravimiameti inimravimite komitee liige Alar Irs, ilmselgelt ravimite valdkonnas üks pädevamaid inimesi Eestis.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099