Autor: Siret Trull • 23. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Ravimireklaami Eesti eripärad
Roche Eesti OÜ tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi
Foto: Andras Kralla
Mis on kaudne ravimireklaam ja millised on selle piirid? See on koht, kust arutelu ravimireklaami üle jätkata, leiab Roche Eesti OÜ tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi.
Järgin Meditsiiniuudiste üleskutset mõelda kaasa ja arutleda ravimireklaami ja ravimite kohta jagatava teabe osas. Arvamust on avaldanud nii vandeadvokaat Katri Paas-Mohando kui ka ravimiameti meditsiininõunik, Tartu Ülikooli Kliinikumi arst-õppejõud, aga ka ravimikomisjoni esimees, Euroopa ravimiameti inimravimite komitee liige Alar Irs, ilmselgelt ravimite valdkonnas üks pädevamaid inimesi Eestis.