Autor: Siret Trull • 18. oktoober 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas tekitada tegelik konkurents tervishoius?

Adeli Rehabilitatsioonikeskuse juhatuse liige Ahti Kallaste
Foto: erakogu
Konkuretsi lihtne definitsioon on, et konkurents on teenuse pakkujate (tervishoiu asutused) võitlus tarbijate (patsientide) pärast. Lihtne ja loogiline. Aga tervishoius on tarbijaks patsient, mitte haigekassa. Hankega on ametnik teinud valiku patsiendi eest ning see ei ole konkurents, veel vähem selle edendamine, kirjutab Adeli Rehabilitatsioonikeskuse juhatuse liige Ahti Kallaste.

Taavi Tillmann: Lasnamäe arstide lepingute probleem illustreerib, miks tervishoius konkurents ei tööta.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099