<br />Euroopa kvaliteediauhind 2007 kuulub tarbijate tervishoiukategoorias kampaaniale „Help - elagem tubakata”- kvaliteediauhinnavõitjad valis 600 Euroopast pärit kandidaadi seast väljaasjatundjatest koosnev žürii.
Žürii tegi valiku strateegilise ja loova lähenemisviisi kasuks-mille eesmärk on edastada järjekindlalt jõulist sõnumit- etsuitsetamine paneb inimesed mõttetult käituma. Tänu kampaaniale onsündinud nn Euroopa suitsetamisvastane tootemark. Tubakavastanekampaania on seni suurim Euroopa Liidu korraldatudteavitusprogramm- mille nelja aasta (2004-2008) üldeelarve on 60miljonit eurot. Et Euroopa Liit oli mures sellepärast- et igalaastal sureb suitsetamise tagajärjel liikmesriikides 650 000inimest- andis ta komisjoni tervishoiu ja tarbijakaitsepeadirektoraadile ülesande korraldada kõigis ELi liikmesriikidesühel ajal teavitusprogramm- mille eesmärk oli juhtida noorteinimeste tähelepanu suitsetamise ennetamisele- lõpetamisele japassiivse suitsetamise ohtudele.