Autor: Merike Kungla • 4. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Haigekassa jätkab odavamate ravimite kampaaniaga
Haigekassa jätkab seni edukaks kujunenud
sotsiaalkampaaniaga „Erinevus on ravimi hinnas“. Nii teavituse kui ka riiklike
regulatsioonide tugevdamise tulemusena on inimese omaosalus ravimite ostmisel
vähenenud 2 aastaga ligi euro võrra ühe retsepti kohta, annab haigekassa teada.
Kampaaniaga alustati 2010. aasta sügisel.
"Enne möödunud aastat tõusis inimeste omaosalus ravimite ostmisel regulaarselt. 2009. aastal maksis patsient ühe soodusravimi eest omast taskust keskmiselt 8 eurot, kuid tänaseks on see ühe euro võrra langenud," ütles haigekassa juhatuse liige Mari Mathiesen.