Autor: Mirjam Esperk • 3. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kadri Ulla: me ei asendanud apteekrit klienditeenindajaga
Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla.
Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla selgitas, et uudne lahendus ei võimaldanud klienditeenindajatel tehniliselt ravimeid ostukorvi lisada.
"Ravimiameti väide, nagu me oleks selle lahendusega asendanud apteekri klienditeenindajaga, on täiesti vale. Klienditeenindajal puudus tehniliselt võimalus ravimeid ise ostukorvi lisada või neid sealt eemaldada, samuti oli välistatud vale ravimi ostukorvi lisamine - süsteem ei lasknud sellel juhtuda," selgitas Terve Pere Apteegi juhatuse liige Kadri Ulla.