13. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Supervisioon on tõhus elukestva õppe metoodika

Foto: Scanpix/ PantherMedia
Eesti tervishoiutöötajate kaasaegses, rahvusvahelises ja elukestvas väljaõppes domineerib endiselt traditsiooniline ehk kliiniline lähenemine kaasaegsema patsiendikeskse paradigma ülesena.

Kliiniline lähenemine väärtustab deklaratiivseid teadmisi: anatoomia, haigussümptomid, analüüside tulemused, raviskeemid. Patsiendikeskne lähenemisviis tähtsustab funktsionaalseid teadmisi: sotsiaalseid oskused, õppimine ja õpetamine. Funktsionaalsed oskused omandatakse praktilise ja elukestva õppe käigus probleeme lahendades ning teooriaid testides. Funktsionaalsed teadmised on kriitilise mõtlemise aluseks ning seotud professionaalse arengu, -identiteedi ja -väärtuste kujunemisega. (Bron & Jarvis 2008).

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099