Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Algab mahla tervislikkust tutvustav teavituskampaania
18. oktoober- 2007
<br />Täna algab Eesti Toiduainetetööstuse Liidu infokampaania "Mahl -tervis- eks!" mahla tervislike aspektide teadvustamiseks ningmahlajoomise suurendamiseks. Mahla tervistavaid omadusi tutvustavadoma valdkonna tippeksperdid - dr Margus Punab- toitumisteadlane MaiMaser ja treener Riina Suhotskaja. Mahla erinevaid kasutusvõimalusinäitab tervislike retseptide autor Angelica Udeküll. Kampaaniattoetavad Eesti suurimad mahlatootjad ja PRIA. Mulluse kampaaniatulemusena suurenes mahlatarbimine ca 33%.
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.