Algas Tervise Arengu Instituudi korraldatud
ja Swedbanki toetatud HIV-teemaline teavituskampaania ”Minevik ei hüüa tulles”.
Kampaania keskendub riskialtitele noortele, kes peavad HIV-sse nakatumist
vähetõenäoliseks, mistõttu kondoomi kasutamine pole nii levinud, kui peaks.
Kampaania sihtrühm on seksuaalselt aktiivsed 16-30- aastased inimesed, keda ärgitatakse mõtlema sellele, et keegi ei saa olla kindel, milline on tema seksuaalpartneri minevik ja võimalused puutuda kokku HI-viirusega. Kampaania visualiseerib inimestevahelise suhtevõrgustiku, näitamaks, kui lihtne on
Seotud lood
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.