Algas Tervise Arengu Instituudi korraldatud
ja Swedbanki toetatud HIV-teemaline teavituskampaania ”Minevik ei hüüa tulles”.
Kampaania keskendub riskialtitele noortele, kes peavad HIV-sse nakatumist
vähetõenäoliseks, mistõttu kondoomi kasutamine pole nii levinud, kui peaks.
Kampaania sihtrühm on seksuaalselt aktiivsed 16-30- aastased inimesed, keda ärgitatakse mõtlema sellele, et keegi ei saa olla kindel, milline on tema seksuaalpartneri minevik ja võimalused puutuda kokku HI-viirusega. Kampaania visualiseerib inimestevahelise suhtevõrgustiku, näitamaks, kui lihtne on
Seotud lood
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.