Algas Tervise Arengu Instituudi korraldatud
ja Swedbanki toetatud HIV-teemaline teavituskampaania ”Minevik ei hüüa tulles”.
Kampaania keskendub riskialtitele noortele, kes peavad HIV-sse nakatumist
vähetõenäoliseks, mistõttu kondoomi kasutamine pole nii levinud, kui peaks.
Kampaania sihtrühm on seksuaalselt aktiivsed 16-30- aastased inimesed, keda ärgitatakse mõtlema sellele, et keegi ei saa olla kindel, milline on tema seksuaalpartneri minevik ja võimalused puutuda kokku HI-viirusega. Kampaania visualiseerib inimestevahelise suhtevõrgustiku, näitamaks, kui lihtne on
Seotud lood
Haigla igapäevatöö keerukus ei seisne ainult patsientide ravimises, vaid ka selles, et õiged ravimid jõuaksid õigel ajal patsientideni. Iga ravim on kriitilise tähtsusega ning isegi väikesed vead annuses või ravimivalikus võivad ohustada patsiendi tervist. Haiglas liigub päevas sadu ravimeid. Nende käsitsi haldamine, komplekteerimine ja dokumenteerimine muudab protsessi keerukaks ning veaohtlikuks.