• 19.08.09, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maag laiendab MASU ajal tooteportfelli

Alates augusti algusest on laiendanud Maag Piimatööstus oma portfelli nelja toote võrra. Maag Piimatööstus tõi lisa Basic- sarja funktsionaalsetele jookidele ja ühtlasi laiendab Farmi jogurtijookide sortimenti.
Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul värskendab Maag Piimatööstus seoses hiljutise kaubamärgi uuendamisega ka pidevalt oma tootevalikut. „Selleks, et ettevõte oleks jätkusuutlik ka keerulisematel aegadel, siis on oluline panustada tootearendusse,“ rääkis ta. „Uue tootena tõime turule Basic-sarja funktsionaalsed joogid, ja laiendasime tänaseks palju edu saavutanud jogurtijookide maitsevalikut.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.10.25, 14:06
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele