Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul värskendab Maag Piimatööstus seoses hiljutise kaubamärgi uuendamisega ka pidevalt oma tootevalikut. „Selleks, et ettevõte oleks jätkusuutlik ka keerulisematel aegadel, siis on oluline panustada tootearendusse,“ rääkis ta. „Uue tootena tõime turule Basic-sarja funktsionaalsed joogid, ja laiendasime tänaseks palju edu saavutanud jogurtijookide maitsevalikut.“
Ruta Kallaspooliku sõnul on Maag ainus Eesti piimatööstus, mis pakub oma piimatooteid pudelis ja seda eesmärgiga muuta toodete tarbimine inimeste jaoks veelgi mugavamaks. „Kilepaki tooted on küll populaarsed, ent neid on liialt ebamugav näiteks jooksu pealt tööle või trenni minnes kaasa haarata,“ rääkis turundusjuht.