Kampaania viiakse läbi koos kauplusekettidega Rimi, Selver, Maksimarket, Prisma, Konsum, A O ning toiduainetööstustega AS Põltsamaa Felix, AS Premia Foods, AS A. Le Coq ja Kadarbiku Köögivili OÜ. Oma õla panid alla toiduportaal Toidutare.ee ja Eesti Toiduliit.
Kampaania eel tehtud uuring kinnitas, et inimesed küll teavad, et puu- ja köögiviljad on tervisele kasulikud, kuid nad ei tea, kui palju neid tuleks süüa. ”Arvestades, et üks portsjon on umbes 100 grammi ehk umbes üks peotäis puu- või köögivilju, tarbib pool vastanutest (49%) puu- või köögivilju vähemalt 1-2 portsjonit päevas. 2% ei söö enda hinnangul üldse puu- või köögivilja ning soovitusliku minimaalse viis portsjonit päevas tarbib vaid 8% elanikkonnast,” tutvustas uuringu tulemusi TAI toitumisekspert Tagli Pitsi.