Autor: Triin Tabur • 15. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seminar uurib alkoholi ja alkoholireklaami mõjusid ning kahjusid

Tervise Arengu Instituut korraldab teisipäeval, 16. novembril Tallinnas avaliku seminari, kus erinevad eksperdid annavad ülevaate alkoholi mõjudest ning analüüsivad, kuidas reklaamid mõjutavad inimeste alkoholi tarvitamist.

Seminaril "Alkohol - terviseks? Alkoholi mõjud tervisele ja alkoholireklaami mõjud tarbimisele" välisesineja on Maailma Terviseorganisatsiooni Euroopa regiooni programmijuht dr Lars Moller, kes räägib suundumustest Euroopa riikide alkoholipoliitikas.

Esmakordselt tuleb esitlusele uuringufirma TNS Emor poolt läbi viidud alkoholireklaamide sisuanalüüs. Alkoholireklaamide teemal kõneleb lisaks Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste, kelle ettekande teemaks on ”Alkoholireklaami regulatsiooni ja järelvalve võimalikkusest Eestis”.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099