• 01.02.11, 08:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Like-märk sümboliseerib heategu

Veebruaris on kõigis Tartu Kaubamaja kauplustes müügil heategevuslikud Like-rinnamärgid, mille tulu läheb Lastefondi toetuseks.
Tartu Kaubamaja ja Lastefondi koostöös saab alguse uus kampaania, mille raames müüakse kõigis Kaubamaja poodides Facebookist tuntud Like-ikooniga rinnamärke. Märk sümboliseerib heategu – müügist saadud tulu eest ostab Lastefond vastsündinute kollasuse raviks vajaliku aparaadi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 09:55
Patsiendikindlustuse täiendav valik: maailmas tuttav mudel on lõpuks Eestis
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele