Autor: Triin Tabur • 1. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Like-märk sümboliseerib heategu

Veebruaris on kõigis Tartu Kaubamaja kauplustes müügil heategevuslikud Like-rinnamärgid, mille tulu läheb Lastefondi toetuseks.

Tartu Kaubamaja ja Lastefondi koostöös saab alguse uus kampaania, mille raames müüakse kõigis Kaubamaja poodides Facebookist tuntud Like-ikooniga rinnamärke. Märk sümboliseerib heategu – müügist saadud tulu eest ostab Lastefond vastsündinute kollasuse raviks vajaliku aparaadi.

Lastefondi tegevjuhi Küllike Saare sõnul tuli kampaania ettepanek Kaubamaja poolt, kes töötas välja ka märgi kontseptsiooni. „Like-märgi eesmärk on eelkõige heategevus ning miks mitte sõbrakuul teha üks väike heategu vastsündinud lastele,“ rääkis Saar.

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099