• 01.02.11, 08:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Like-märk sümboliseerib heategu

Veebruaris on kõigis Tartu Kaubamaja kauplustes müügil heategevuslikud Like-rinnamärgid, mille tulu läheb Lastefondi toetuseks.
Tartu Kaubamaja ja Lastefondi koostöös saab alguse uus kampaania, mille raames müüakse kõigis Kaubamaja poodides Facebookist tuntud Like-ikooniga rinnamärke. Märk sümboliseerib heategu – müügist saadud tulu eest ostab Lastefond vastsündinute kollasuse raviks vajaliku aparaadi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 14:23
Digitaliseeritud tekstiilid – üks alahinnatuim kokkuhoiukoht tervishoius
Regionaalhaigla digipööre tekstiilide halduses on näide sellest, kuidas digitaliseerimisega on võimalik vältida ohte ning tänu andmetele on selge ülevaade tekstiilivajadusest. Eesti suurim haigla on selle valdkonna digipöörde ja tekstiililahenduste edulugu: „Kui teekonda alustasime, küsisime endalt, kas see on innovatsioon või paratamatus,“ räägib Tõnu Talisainen, Regionaalhaigla haldusteenistuse juhataja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele