Autor: Triin Tabur • 7. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tallinna Hoolekande Keskus jälgib nüüd häirenuppu ööpäevaringselt
Tallinnas kasutusel olev
sotsiaalvalveteenus, mida Tallinna Hoolekande Keskus osutas seni töövälisel
ajal, on alates septembrikuust ööpäevaringselt keskuse hoole all.
Argipäeviti on tööpäeva ulatuses teenusega seotud ka linnaosade valitsuste
sotsiaalhoolekande osakonnad ja linna ametiasutuste hallatavad asutused.
Häirenupu teenus ehk sotsiaalvalve teenus eakatele on elektrooniline hädaabisüsteem, mis käivitus Tallinnas aastal 2007 koostöös Sihtasutusega Johanniitide Abi Eestis. Teenust osutab linna lepinguline partner Tallinna Hoolekande Keskus, rahastatakse linnaeelarvest.
Teenuse klientide kodudesse on paigaldatud lokaalsed valvepuldid ja neile on antud mobiilsed häirenupud, mille kasutamisel on võimalik saada otseühendus Häirekeskusega.