Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Katrin Kiisk: kaheksa aastat ravimireklaami aruandeid - millised on suundumused?
Tulenevalt ravimite eripärast on nende reklaam reguleeritud üksikasjalikumalt kui muude kaupade ja teenuste reklaam. Seda tarbijate tervise ning majanduslike huvide kaitseks, samuti ravimite kasutuse ratsionaalses suunas juhtimiseks.
Ravimite reklaam, näidiste andmine, ravimite allahindlused ning müügiloa hoidja toetused arstidele, proviisoritele ja farmatseutidele erialastel üritustel osalemiseks või nende korraldamiseks on lubatud, kuid neil on omad - ravimiseaduses sätestatud – reeglid.
Ravimiameti koostatud müügiloa hoidjate aruannete kokkuvõttest ravimireklaami kohta selgub, et ehkki ravimite reklaamüritusi korraldati 2014 vähem kui aasta varem, siis jagatud ravimitenäidiste arv on mitme viimase aasta kõrgeim.