"Vanemad inimesed – 70-, 80- ja isegi ligi 90-aastased – saavad Netiapteegist ostu sooritamisega reeglina ise hakkama, ning kui ei saa, siis küsivad julgelt," rääkis Apotheka Netiapteegi proviisor Merilin Nurk. "Eakamate patsientidega on sessiooniaeg küll üldiselt pikem ning nad vajavad rohkem seletamist ostu vormistamise kohta, ent rõõm on näha, et Eesti eakad on internetis nii osavad." Apteegitoodetest uurivad eakad patsiendid enim tundlikule ja kuivale nahale mõeldud kehahooldustoodete ning oomega-rasvhapete kohta. Vanim Netiapteegi registreerunud kasutaja on 89-aastane.
Põlvkonniti käituvad inimesed Netiapteegi keskkonnas üsna erinevalt. "Näiteks keskealistel tööl käivatel inimestel on Netiapteegi leht tihti terve päeva arvutis lahti, tööst pause tehes lisavad nad päeva jooksul ostukorvi üha uusi tooteid, küsivad apteekrilt mõne küsimuse ja siis lähevad taas töökoosolekule, et hiljem jätkata ja enne tööpäeva lõppu tellimus sooritada," rääkis Nurk. "Toodetest tellitakse sel juhul enim soodustuses olevaid tooteid, külmetushaiguste ravimeid ja väikelastele mõeldud tooteid. Päris palju küsitakse ka kosmeetika testreid, mida võimalusel ikka kosmeetika tellijatele pakkidesse lisame."