Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Märt Avandi: Doktor Klounide töö järjepidevuse säilitamine haiglates on erakordselt oluline
Coca-Cola jätkab ligi 13 aasta pikkust traditsiooni toetades oma jõulukampaaniaga taaskord lastele suunatud heategevust. Iga kaheliitrise Coca-Cola ostuga läheb kahe eurosendi suurune annetus MTÜ Doktor Kloun toetuseks, mis oma tegevuses aitab Eesti erinevates haiglates laste tuju paremaks muuta ning kiiremini terveks saada. Kampaania patrooniks on tuntud näitleja ja laulja Märt Avandi.
Kampaania raames kogutud rahaga toetatakse Doktor Klounide tegevust Tallinna Lastehaiglas, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinikus, Maarjamõisa Haigla lasteosakondades ja Narva Haiglas. Lisaks on kampaania tulemusena plaanis 2015. aasta kevadel Tallinna Lastehaiglas Doktor Klounide visiitide arv kahekordistada.
„Coca-Colal on jõuludega eriline side ja me soovime inimestele meelde tuletada, et jõuluaeg on heade tegude ning perega koosolemise aeg. Paraku peavad paljud lapsed veetma oma aega haiglavoodis ning lõbusad mängukaaslased aitavad neil kindlasti muremõtted eemale viia ja kiiremini terveks saada,“ sõnas Jaanus Pauts, Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.