Ainult tellijatele
30. september 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apteekide suund: terviklik nõustamine ja kliendikeskne lähenemine

Autor: apteek

Tervisemured, pikad ooteajad eriarstide juurde ja haiglate voodipäevade arvu vähendamine panevad inimesi järjest enam otsima abi apteekidest ja küsima nõu proviisoritelt.

Eesti apteekides arendatakse järjest enam lisaks tavapärasele ravimite väljastamisele ja ravimitealase info jagamisele laiemat nõustamisteenust ning erinevate tervisenäitajate kontrollimise võimalust. Samas suunas on juba liikunud või liiguvad ka teised maad. Mitmes Euroopa riigis on apteekrid kaasatud patsiendi eest hoolitsemise tegevustesse: haiguste ennetus, tervisealane nõustamine, ravisoostumuse tagamine, krooniliste haigete jälgimine jne. See suund on ka majanduslikult põhjendatud, sest näiteks PricewaterhouseCoopersi uuringu kohaselt hoiab apteekide kaasamine esmatasandi tervishoiuteenuse osutamisse kokku 20 miljonit eurot aastas. 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708