30. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apteekide suund: terviklik nõustamine ja kliendikeskne lähenemine

Foto: apteek
Tervisemured, pikad ooteajad eriarstide juurde ja haiglate voodipäevade arvu vähendamine panevad inimesi järjest enam otsima abi apteekidest ja küsima nõu proviisoritelt.

Eesti apteekides arendatakse järjest enam lisaks tavapärasele ravimite väljastamisele ja ravimitealase info jagamisele laiemat nõustamisteenust ning erinevate tervisenäitajate kontrollimise võimalust. Samas suunas on juba liikunud või liiguvad ka teised maad. Mitmes Euroopa riigis on apteekrid kaasatud patsiendi eest hoolitsemise tegevustesse: haiguste ennetus, tervisealane nõustamine, ravisoostumuse tagamine, krooniliste haigete jälgimine jne. See suund on ka majanduslikult põhjendatud, sest näiteks PricewaterhouseCoopersi uuringu kohaselt hoiab apteekide kaasamine esmatasandi tervishoiuteenuse osutamisse kokku 20 miljonit eurot aastas. 

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099