Violetta Riidas • 9 november 2016 13:30
Jaga lugu:
Arvamused
Ainult tellijale

Habicht: Mida tähendab inimesekesksus tervishoiusüsteemis?

Sotsiaalministeeriumi tervisesüsteemi arendamise osakonna nõunik Triin Habicht.  Foto: Raul Mee/ÄP

Inimesekeskne, patsiendikeskne, kliendikeskne, kasutajakeskne – kuuleme neid mõisteid igapäevaselt üha rohkem, sageli mõtlemata, mis ühe või teise sõna taga peitub ja mida see tervishoiusüsteemis tähendab.

Siin ja edaspidi räägime just inimesekesksest tervishoiust, sest see on erinevatest variantidest kõige terviklikum – võtab arvesse inimest kui tervikut, mitte üksnes konkreetset seisundit ja sümptomit. Inimesest lähtudes arvestame ka inimese eelistusi, heaolu ja laiemalt ka sotsiaalset ning kultuurilist tausta, kirjutas Triin Habicht sotsiaalministeeriumi ajaveebis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajalehe PDFidele
  • Tellimus sisaldab Meditsiiniuudiste uudiskirja
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    Kõik seotud lood
    MEDITSIINIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Meditsiiniuudised igal nädalal enda postkasti.

    Meditsiiniuudised.ee toetajad:

    Kadi Heinsalu
    Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451kadi.heinsalu@aripaev.ee
    Aet Trisberg
    Aet TrisbergAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0455aet.trisberg@aripaev.ee
    Violetta Riidas
    Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454violetta.riidas@aripaev.ee
    Siret Trull
    Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446siret.trull@aripaev.ee
    Karin Tamm
    Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862karin.tamm@aripaev.ee
    Kristi Kammer
    Kristi KammerMeditsiiniuudiste müügi- ja arendusjuhtTel: 507 9553kristi.kammer@aripaev.ee