Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
35% lapsevanemaist lubab end kampaania tulemusel parandada
Lõppenud kampaania "Sina oled eeskuju!"
mõju uuring näitas, et 35% lapsevanematest kavatseb muuta oma suhtumist ehk olla
parem eeskuju oma lapsele.
Novembri lõpus viidi läbi uuring, et teada saada kuidas mõjutas 2008. aasta sügisel toimunud sotsiaalkampaania "Sina oled eeskuju" lapsevanemaid, teatas sotsiaalministeerium.
Hea arst! Tule ja anna oma väärtuslik panus, et terviseraskustesse sattunud inimesed saaksid võimaluse elada võimalikult toimekat ja rahuldustpakkuvat elu!