Autor: Kärt Blumberg • 14. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Virtulaane kliinik aitab treenida arste
Imerial College London meditsiinitudengid
kasutasid pilootprojekti raames õppevahendina virtuaalset kliinikut Second Life,
mille abil loodab ülikool läbi mängulise lähenemise õpingutele tõhustada arstide
väljaõpet.
Projekti raames jagati ülikooli kolmanda kursuse tudengid gruppideks. Igale grupile anti viis virtuaalset hingamisteede haigusega patsienti, kellega noored arstid pidid vestlema, neilt proove võtma ja lõpuks diagnoosima, mis haigust patsient põdes. Igale grupile oli ette nähtud ka mingi hulk mänguraha proovide tellimiseks (näiteks röntgenpilt patsiendi rindkerest). Tudengite ülesanne oli valida uuring, mis aitaks kõige kiiremini jõuda õige diagnoosi panemiseni.