• 12.05.09, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam mõjutab otseselt alkoholi tarvitamist

Nijmegeni Radbouti ülikooli läbi viidud eksperiment kinnitas otsest seost alkoholi reklaamimise ja alkoholi filmides esitlemise ning noormeeste joomiskäitumise vahel, vahendas Eesti Karskusliit.
Katsetuse käigus selgus, et alkoholireklaame vaadanud noored jõid 1 tunnise perioodi sees keskmiselt 1,5 klaasi rohkem kui need noormehed, kellele alkoholi mingis vormis ei esitletud. Rutger Engelsi ja kolleegide uurimus avaldatakse ajakirja Alcohol Alcoholism maikuu numbris.

Seotud lood

Uudised
  • 18.08.09, 16:09
Soome psühhiaatrid: masu mõjub viivitusega
Soome psühhiaatrid leiavad, et raske majandusolukord mõjub küll inimeste vaimsele tervisele, kuid teeb seda mõningase viivitusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.25, 16:26
Kas Euroopa tervishoid suudab ajaga kaasas käia? Uuenduslik ravi vajab kiiremat teed patsientideni
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele