Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam mõjutab otseselt alkoholi tarvitamist
Nijmegeni Radbouti ülikooli läbi viidud
eksperiment kinnitas otsest seost alkoholi reklaamimise ja alkoholi filmides
esitlemise ning noormeeste joomiskäitumise vahel, vahendas Eesti Karskusliit.
Katsetuse käigus selgus, et alkoholireklaame vaadanud noored jõid 1 tunnise perioodi sees keskmiselt 1,5 klaasi rohkem kui need noormehed, kellele alkoholi mingis vormis ei esitletud. Rutger Engelsi ja kolleegide uurimus avaldatakse ajakirja Alcohol Alcoholism maikuu numbris.
STADA missiooniks on alati olnud inimeste tervise eest hoolitsemine ning usaldusväärseks partneriks olemine. Just see on aluseks meie pingutustele, et pakkuda kättesaadavaid ja kvaliteetseid ravimeid ning toetada tervishoiusüsteeme ja tervishoiutöötajaid kogu maailmas.