Autor: Siret Trull • 12. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaam mõjutab otseselt alkoholi tarvitamist

Nijmegeni Radbouti ülikooli läbi viidud eksperiment kinnitas otsest seost alkoholi reklaamimise ja alkoholi filmides esitlemise ning noormeeste joomiskäitumise vahel, vahendas Eesti Karskusliit.

Katsetuse käigus selgus, et alkoholireklaame vaadanud noored jõid 1 tunnise perioodi sees keskmiselt 1,5 klaasi rohkem kui need noormehed, kellele alkoholi mingis vormis ei esitletud. Rutger Engelsi ja kolleegide uurimus avaldatakse ajakirja Alcohol Alcoholism maikuu numbris.

Uurimusest lähemalt: http://alcalc.oxfordjournals.org/cgi/content/abstract/agp003

Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Meditsiiniuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708
TellimiskeskusTel: 667 0099