Tallinna kiirabi peaarst Raul Adlas ütles,
et nõuandetelefonide tekkimisega ei ole kiirabi mõttetute väljakutsete arv
oluliselt vähenenud. Telefonitsi tema veendumuse järgi diagnoose panna ei saa
ning seetõttu peab ta perearsti nõuandetelefonigi pigem luksuseks.
Adlase meelest saab patsienti telefoni teel konsulteerida ikkagi vaid teda tundev inimene ehk tema perearst, kes avab tema meditsiiniloo, vaatab uuringuid, analüüse, ravimeid. Päris võõras inimene telefoni teel tõsiste haiguste puhul soovitusi anda ei saa, on Adlas veendunud, kirjutas Postimees.
Seotud lood
Peterburis kirjutati alla lepingule, mis
käivitab projekti “Meditsiini info ja nõustamise kättesaadavuse parandamine”
(MedInf).
14. novembril toimus Tallinnas Mövenpicki konverentsikeskuses Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Seltsi sügisseminar „Kuidas viljakuskell tiksub?“. Konverentsil osales sadakond meditsiinitöötajat - kokku olid tulnud naistearstid, viljatusraviga seotud spetsialistid ja reproduktiivmeditsiiniga seotud teadlased.