Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Adlas peab perearsti nõuandetelefoni luksuseks
Tallinna kiirabi peaarst Raul Adlas ütles,
et nõuandetelefonide tekkimisega ei ole kiirabi mõttetute väljakutsete arv
oluliselt vähenenud. Telefonitsi tema veendumuse järgi diagnoose panna ei saa
ning seetõttu peab ta perearsti nõuandetelefonigi pigem luksuseks.
Adlase meelest saab patsienti telefoni teel konsulteerida ikkagi vaid teda tundev inimene ehk tema perearst, kes avab tema meditsiiniloo, vaatab uuringuid, analüüse, ravimeid. Päris võõras inimene telefoni teel tõsiste haiguste puhul soovitusi anda ei saa, on Adlas veendunud, kirjutas Postimees.
"Pigem on nõuandetelefon selles mõttes luksuskaup," leidis tohter.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.