Ainult tellijatele
Autor: Kärt Blumberg • 30. juuli 2009
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Adlas peab perearsti nõuandetelefoni luksuseks

Tallinna kiirabi peaarst Raul Adlas ütles, et nõuandetelefonide tekkimisega ei ole kiirabi mõttetute väljakutsete arv oluliselt vähenenud. Telefonitsi tema veendumuse järgi diagnoose panna ei saa ning seetõttu peab ta perearsti nõuandetelefonigi pigem luksuseks.

Adlase meelest saab patsienti telefoni teel konsulteerida ikkagi vaid teda tundev inimene ehk tema perearst, kes avab tema meditsiiniloo, vaatab uuringuid, analüüse, ravimeid. Päris võõras inimene telefoni teel tõsiste haiguste puhul soovitusi anda ei saa, on Adlas veendunud, kirjutas Postimees.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708