Klientide vähenemist hakkasid hambaravikliinikud tundma alates suvest ja see trend jätkus aasta lõpuni. Näiteks Eesti ühes vanimas hambaravikliinikus Baltic Med shy;ical Partners oli juhatuse liikme Tenno Jänese sõnul külastusi 2008. aastaga võrreldes ligi 13% võrra vähem.
Üks hambaravifirma suutis mullu aga kuni 50protsendise hinnaalandusega ravida ja pälvis sellega konkurentide pahameele. 2008. aasta augustis tööd alustanud tervisekeskuse Medicum tütarettevõte Medicum Dental laienes masu ajal Tartusse. Tallinnas on Medicum hambaravi pakkunud juba aastaid. Kuigi Medicumi juhatuse liige Arvi Vask konkreetseid numbreid öelda ei soovi, kinnitab ta, et Medicum Dentali müügitulu võrreldes 2008. aastaga kasvas ning Tartu filiaali areng vastas firma ootustele. Mais ja oktoobris Tartus välja kuulutatud kampaaniad, kus lubati hambaraviteenust 50protsendise allahindlusega, tõid Vase sõnul hulgaliselt kliente, kes on jäänud nende juurde püsima. Tartus on Medicum Dentalil tekkinud järjekorrad ning vajadus lisapersonali järele.