Autor: Triin Tabur • 9. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Piirangute vähendamine annab ravimireklaamile hoogu

See aasta on ravimite regulatsioonis muutuste aasta: ravimiseadust on muudetud juba neli korda ja üks eelnõu on praegu riigikogu menetluses. Kuluaarides sahistatakse veel paarist küsimusest, mida oleks vaja muuta.

Kõrvalseisja jaoks omab ilmselt suurimat tähendust ravimireklaami nõuete leevendamine, mis jõustus seadusena 18. aprillil 2010.

Enne piirangute vähenemise juurde minekut tahaksin öelda paar sõna ka sätete kohta, mis vaatamata muudatustele tõenäoliselt sisulisi leevendusi kaasa ei too. Esiteks on praktikas vaieldud palju selle üle, kui kiiresti tohib ette lugeda ravimireklaami lõpus olevat reklaamteksti.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluMeditsiiniuudiste peatoimetajaTel: 6670 451
Violetta RiidasMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 454
Margot VentMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 446
Kristiina KäitMeditsiiniuudiste toimetajaTel: 58552330
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Minna Liisi LiivrandMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 230
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708