Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Piirangute vähendamine annab ravimireklaamile hoogu
See aasta on ravimite regulatsioonis
muutuste aasta: ravimiseadust on muudetud juba neli korda ja üks eelnõu on
praegu riigikogu menetluses. Kuluaarides sahistatakse veel paarist küsimusest,
mida oleks vaja muuta.
Kõrvalseisja jaoks omab ilmselt suurimat tähendust ravimireklaami nõuete leevendamine, mis jõustus seadusena 18. aprillil 2010.
Enne piirangute vähenemise juurde minekut tahaksin öelda paar sõna ka sätete kohta, mis vaatamata muudatustele tõenäoliselt sisulisi leevendusi kaasa ei too. Esiteks on praktikas vaieldud palju selle üle, kui kiiresti tohib ette lugeda ravimireklaami lõpus olevat reklaamteksti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.