Autor: Kärt Blumberg • 14. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Pärnu haiglaga oli rahul 97% patsientidest
Pärnu haigla patsientide rahulolu
küsitlusest selgus, et 67% vastajatest oli ambulatoorsete raviteenustega väga
rahul ja 30% pigem rahul. Valmisolekut tulla kindlasti uuesti ravile Pärnu
Haiglasse kinnitas 76% vastajatest.
Uuringust selgus, et arsti, õe ja spetsialisti hooliv suhtumine ning selgitused kompenseerivad registreerimisel ettetulevaid probleeme ja madalamat rahulolu ravijärjekorraga, teatas Pärnu haigla kommunikatsioonispetsialist Eda Amur.
Vastuvõtule registreerimise osas hindasid patsiendid tema sõnul kõige kõrgemalt haigla registraatorite suhtlemisoskust. Ootuspäraselt olid patsiendid kõige vähem rahul ooteajaga registreerimisest vastuvõtu toimumiseni, mis sai ka kogu uurimuse madalaima tulemuse.