Sel nädalal tõstatunud käsimüügiravimite
kauplustesse lubamise temaatika on apteegikettide omanike ja ravimitootjate
vahel 36 miljoni euro nimel käivitanud PR-sõja, vahendab ERRi uudised.
Ravimitootjate palgatud suhtekorraldusfirma meediaplaanis on kirjas, et PR-firma aitab ravimitootjatel korraldada kolmekuulise kampaania, mille eesmärk on suurendada "apteekide võimualast" käsimüügiravimite väljatoomise toetajate hulka, tuua esile vabamüügi lisaväärtused, tutvustada Skandinaavia näitel vabamüügi süsteemi positiivseid külgi ning "kasvatada teemat toetavad kõneisikud", kirjutas Äripäev.
Seotud lood
Äripäev tõmbab käsimüügiravimite teema
näitel eesriide suhtekorraldajate nippidelt ja boonustelt,
Kandideerimine kuni: 30.09.2025