Autor: Merike Kungla • 23. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Suhtlusprobleem võib lõppeda kaebusega
Kaebused arstide vastu tekivad kõige
sagedamini emotsionaalsel pinnal, kui patsiendile tundub, et arst on olnud tema
suhtes hoolimatu või osavõtmatu. Probleeme tekib ka siis, kui osapooltel on
erinev arusaam tervishoiuteenuse olemusest.
Eesti Patsientide Esindusühingu (EPE) infojuht Anne Veskimeister rääkis novembris toimunud Meditsiiniuudiste pärastlõunaseminaril "Raske patsient", et patsient pöördub nende poole sageli, kui talle on tundunud, et arst tahab vaid linnukest kirja ja temast kiiresti lahti saada.
"Näiteks ei tehta vajalikke uuringuid ega anta saatekirja eriarstile," rääkis Veskimeister. "Kui patsient tunneb, et see, mis temast edasi saab, ei huvita tegelikult kedagi."