Autor: Triin Tabur • 9. märts 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Coca-Cola ja Pepsi muutsid retsepte, et vältida vähihoiatust etiketil
Karastusjoogitootjad Coca-Cola ja Pepsi
muudavad oma jookide retsepte, et vältida vähihoiatuse lisamist etiketile, mida
USA California osariigi seadused muidu nõuaksid, vahendas Delfi
uudisteportaali BBC News.
Jookide karamellvärvi uues retseptis on vähem 4-metüülimidasooli, kemikaali, mille California osariik on kandnud vähki tekitavate ainete nimekirja.
„Kuigi me usume, et ohtu inimeste tervisele ei ole, palusime me oma karamellitarnijaid astuda see samm, et meie toodetele ei laieneks nõue lisada teaduslikult põhjendamata hoiatus,“ ütles Coca-Cola esindaja Diana Garza-Ciarlante.