Enne avariid oli tegu tavalise olukorraga – vilkurid, sireen ja kiire sõit, et päästa inimelu. Ristmikule jõudes põles kiirabiautole fooris punane tuli, mistõttu oli juht eriti tähelepanelik. Sooritades parempöörde üle kahe sõiduraja, sõitis temale aga küljepealt otsa liikuma hakanud sõiduk. Loomulikult ei tahtnud kumbki autojuht end süüdi tunnistada ja asja kutsuti lahendama politsei.
Transpordi ametiühingu liiklusspetsialisti Tarmo Kahemi sõnul oli nii olukord kui ka politsei otsus tavapärane: „Süüdi tunnistati alarmsõiduki juht, kes väidetavalt ei taganud ohutust.“ Kahem lisas, et sellised politsei otsused tekitavad mitmeid küsimusi, kuna ühest küljest on arusaadav, et eriõiguseid kasutav juht peab olema eriti tähelepanelik ja tagama ohutu liikumise, kuid teisalt on suur osa selles ka tavajuhtidel.