Ainult tellijatele
Autor: Siret Trull • 8. märts 2013
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Patsient pole rahul hambaarsti tööga

Kaks korda oma valutava hambaga arsti juures käinud ja sellest lõpuks ilma jäänud pahane lugeja tahtis teada, kas tal oleks õigust arstilt raha tagasi nõuda. Teise  hambaarsti hinnangul antud juhul alus selleks puudub.

«Patsient käis kaks korda hambavaluga arsti juures, kuid arst ei saanud raviga hakkama ja siis öeldakse, et hammas tuleb välja tõmmata. Nii tuleb välja, et raiskasin kahel korral raha ilma asjata,» kirjutas venekeelsele Postimehele pahane lugeja. Naise sõnul ütles arst esialgu, et hammas on heas seisukorras, aga pärast röntgeni tegemist selgus, et see oli põletikuline. «Arst puuris hamba lahti, puhastas juurekanalid ja pani rohtu, vahendas Tarbija24.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Mu.ee toetajad:
Kadi HeinsaluPeatoimetajaTel: 667 0451
Violetta RiidasToimetajaTel: 667 0454
Siret TrullAjakirjanik-toimetajaTel: 667 0446
Triin Tabur Meditsiiniuudiste toimetajaTel: 6670 455
Karin TammMeditsiiniuudiste sündmuse juhtTel: 513 8862
Hanna SultsMeditsiiniuudiste sündmuste projektijuhtTel: 6670 385
Maarja KõrvMeditsiinimeedia müügijuhtTel: 5257708