• 08.03.13, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Patsient pole rahul hambaarsti tööga

Kaks korda oma valutava hambaga arsti juures käinud ja sellest lõpuks ilma jäänud pahane lugeja tahtis teada, kas tal oleks õigust arstilt raha tagasi nõuda. Teise  hambaarsti hinnangul antud juhul alus selleks puudub.
«Patsient käis kaks korda hambavaluga arsti juures, kuid arst ei saanud raviga hakkama ja siis öeldakse, et hammas tuleb välja tõmmata. Nii tuleb välja, et raiskasin kahel korral raha ilma asjata,» kirjutas venekeelsele Postimehele pahane lugeja. Naise sõnul ütles arst esialgu, et hammas on heas seisukorras, aga pärast röntgeni tegemist selgus, et see oli põletikuline. «Arst puuris hamba lahti, puhastas juurekanalid ja pani rohtu, vahendas Tarbija24.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.14, 15:07
Rõivas: astume samme ravijärjekordade lühendamiseks
Täna tutvustas uuringufirma Saar Poll sotsiaalministeeriumi ja haigekassa tellitud uuringut „Elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2013“.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.25, 16:26
Kas Euroopa tervishoid suudab ajaga kaasas käia? Uuenduslik ravi vajab kiiremat teed patsientideni
OECD värskes aruandes „Health at a Glance 2024“ prognoositakse, et aastaks 2050 on Euroopa Liidus (EL) üle 65-aastaseid inimesi juba kolmandik elanikkonnast. Kui lisada sellele elustiiliga seotud riskitegurid ja sotsiaalmajanduslikud erinevused, on selge, et Euroopa peab kiiresti ajakohastama oma tervishoiusüsteeme, et parandada patsientide elukvaliteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele