• 29.05.13, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omamärgitoode trügib apteeki

Viimastel aastatel on apteegilettidele ilmunud aina enam nn private label’i ehk omamärgitooteid, mille selgelt soodsam hind pakub konkurentsi ka tuntud firmade kaubale.
Kui kolm aastat tagasi oli Apothekas müügil umbes viis-kuus omamärgitoodet, siis praegu on nende sortimendis 70–80 Apotheka logoga toodet, peamiselt toidulisandid. Südameapteegis on praegu 70 südamelogoga toodetm, kirjutab Tarbija24.

Seotud lood

Uudised
  • 29.05.13, 14:05
Ravimifirmad pelgavad ebaausat konkurentsi
Ravimifirmade sõnul võib see, kui lubada ravimeid müüa apteegikettide omamärgitoodetena, mõjutada apteekrite soovitusi ning seega tekitada ebaausat konkurentsi nende kahjuks.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 09:55
Patsiendikindlustuse täiendav valik: maailmas tuttav mudel on lõpuks Eestis
Kui aasta tagasi oli patsiendikindlustuse valik Eestis piiratud vaid ühe, juhtumipõhise lepinguga, siis nüüd on kindlustusmaakleri Northern1 international insurance brokers OÜ eestvedamisel turule jõudnud uus konkureeriv lahendus. See vastab Eesti õigusruumi nõuetele, tugineb rahvusvaheliselt tunnustatud nõudepõhisele mudelile ja loob kauaoodatud valikuvõimaluse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele