Autor: Triin Tabur • 4. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Nõuandetelefoni 1220 maht oodatust viiendiku võrra suurem
Haigekassa aruandest nähtub, et perearsti nõuandetelefoni 1220 kasutus oli tänavu I poolaastal eelarves planeeritust 20% suurem.
Aruandes märgitakse, et kõnede arvu oodatust suurem kasv tulenes esimese kvartali oluliselt suurenenud teenuse kasutusest seoses elanikkonna teadlikkuse tõusuga ja ägedatesse viirushaigustesse haigestumise perioodiga.
Selle aasta esimeses pooles tehti nõuandetelefonile kõnesid 131 000 (2012. aastal samal ajal 114 912). Suurem osa sellest langes esimesele kvartalile.