• 26.09.13, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hoiatus ohtlikest kõrvalmõjudest hoopis soodustab ravimi müüki 

Ravimireklaamid hoiatavad sageli võimalike tõsiste kõrvalnähtude eest, olgu selleks siis iiveldus, peapööritus või koguni surm. Hiljutine uuring näitab, et selle asemel, et tõsise ohuga ostjaid peletada, toimivad sellised hoiatused sootuks magentina, kui on jäänud teatud periood reklaami nägemise ja ostuotsuse langetamise vahele, kirjutas ERR Teadusuudised.
Järelduste tegemiseks korraldasid teadlased neli eksperimenti. Ühes katses nägid suitsetajad teatud sigaretifirma reklaami. Üks verisoon reklaamist sisaldas ka hoiatust, et suitsetamine võib põhjustada kopsuvähki, südamehaigusi, teine mitte.  

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele